چه بهتر از درمان دیالیز برای درمان نارسایی کلیه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه بهتر از درمان دیالیز برای درمان نارسایی کلیه است

چه بهتر از درمان دیالیز برای درمان نارسایی کلیه است. همانطور که همه ما می دانیم، علاوه بر پیوند کلیه، دیالیز رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه است. اما به عنوان یک دکتر بیماری های کلیوی ما به شما توصیه به دیالیز. چرا که آن را به بسیاری از عوارض جانبی در حالی که تسکین علائم ناشی از بیماری کلیه، علاوه بر این، آن می تواند بیماری کلیوی از ریشه آن را درمان نمی کنند. بعد، اجازه دهید ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان نارسایی کلیه است.
چرا ما بیمار نارسایی کلیه توصیه به دیالیز؟
دیالیز فقط می توانید برخی علائم را تسکین اما می تواند مشکل کلیه درمان نمی کنند. با وجود آن که می توانید برخی از سم را حذف کنید، سم macromulecule هنوز در بدن باقی می ماند به آسیب کلیوی دوباره. علاوه بر این، می توانید تغذیه از بدن ما را حذف کنید. مدت زمان طولانی برای آن است. بیمار ضعیف تر و ضعیف تر خواهد بود، ایمنی پایین و پایین تر خواهد بود. آن را به آسانی می تواند بسیار اثر جانبی مانند خستگی، هیچ اشتها و دیگران را. که دلیل است که چرا ما پیشنهاد نمی بیمار آن را است.
چه بهتر از درمان دیالیز برای درمان نارسایی کلیه است.
یکی از درمان های مهم برای بیماری های کلیوی هر Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی، است که در طب سنتی چینی است و متعلق به روش رزرو شده است. آن را برای بهبود عملکرد کلیه مفید است و در صورتی که بیمار می توانید آن را در مرحله اولیه بیماری کلیوی را، آنها ممکن است فرصتی برای از دیالیز خلاص شدن از شر.
در یک کلام، این درمان می تواند سیستم ایمنی بدن تنظیم و بهبود عملکرد کلیه است. با کمک از این درمان بیمار به بیماری های کلیوی خواهد پیش آگهی راضی، بدون توجه به آنها در مراحل اولیه و یا مرحله پیشرفته دریافت کنید.
اگر می خواهید بدانید که آیا شما می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یا نه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: